Gunaydinnn ☀️Kizlar , gelen ay ovulasyon testi bile yapmamayi planliyorum kafamdan aticam cocuk konusunu yoksa gercekten olmuyor. Gecen ay klomen + catlatma ignesi oldum ama tutmadi. Ve adet gunumde adet oldum ☹️ Sadece anlamadigim sey ilac kullanmazsam yumurta buyur mu acaba? Bu sefer igne olmicak ve kendiligine catlar mi? Kimler benim gibi yapti ve yapmayi dusunuyor?