Havva01 evet canim bel agrisi idrara sik cikma daha 3gun oldu 38 olali ben bitdim😬Cati muainesi dediyiniz altdan iki parmak yoklanmakmi?oysa eger ben pazartesi oldum her sey normal.Nisanimda gelmis simdi her yanim agriyor uyuyamiyorum sancim var ama duzensiz az hatda yalanci sanci bence iste bekliyoruz))38zor geciyor gibi))