Havva01 14gn kalmış ve doktorunuz hiç plan yapmadı mı doğumla ilgili, bizim doktor şu tarihte gel şunu yapıcaz bu tarihte bunu yapıcaz diyor sürekli, yönlendirmesi lazım bence. Ne dicez doktora bi baksana be çatım uygun mu hadi koçum 🤦🏻♀️ Niye yönlendirmiyor durduk yere sinir oldum bak şimdi