Kizlar 7 haftalık hamileyim 2-3 hafta önce baya bi grip olmuştum gripten sonra bi öksürük ttuutu beni birakmadi halen daha devam ediyor ama çok şükür azaldı. Orucun basinda hamile oldugum icin 1 gün tutup 1 gün tutmuyordm fakat okdr öksürüyordumki anlatamam artık afedersiniz daha gecen gün oruç degildim Allahtan çok öksürmekten dolayı kustum baya… Iste orucun ilk haftasi sahura kalktım niyetledim yine tuttu öksürük gün aydinlanana kadar oksurdum durdum ölüyorum sandım kayinvalidemde kaliyodum geldi odaya dedi daha fazla vakit gecmeden gel boz dedi cocuguda günah sanada gunah bak yatamiyosun tabi ben gercekten abartmiyorum öksürmekten konusamiyorum bile bogazim çok kotuydu yok dedim ama okdr kötüydm ikna oldum bozdum pekmez yedim bal içtim o halde bile gecmedi sonradan 1 akc saat sonra geçti acrba bu kefaret gerekiyormu aşırı pişman oldum…