Ankara_06_ Kızlar ben Tıp1 şeker hastasıyım insülin iğne vuruyorum, ondan dolayı riskli gebe grubuna giriyorum. Ankara Şehir Hastahanesinde önerebileceğiniz kadın doktorlarmı var mı? Halden anlayan terslemeyen sorularınızı sabırla cevaplayan anlayışlı ilgili.
Kbraogzzz Ankara_06_ Bende hipertansiyon hastasıyım gebeliğimin başından beri şehir hastanesi perinatolojiye gidiyorum çokta memnunum hepsi ilgililer randevu yok sabah sıra alıp gidiyosun belirli bi doktor denk gelmiyo ama hepside iyiler bence birde bankodan sıra alırken perinatolojiye alcam diyosunuz hastalığınız ne veya bebektemi sorun diye soruyolar ona göre odaya yönlendiriliyosunuz kronik hastalığınız olduğunu söylerseniz zaten direk sıra alabilirsiniz diye düşünüyorum bankolara sorabilirsiniz gittiğinizde
Ankara_06_ Demir06 Sağolun. Normalde perinatoloji ilgilenmesi lazım ama o bölüme randevu alamıyorum. Şimdiye kadar gittiğim hastahane şeker hastası olduğum için kabul etmedi. Kontrollerine şehir hastahanesinde devam et dediler. Bakalım kadın doğuma randevu alırım orasıda perinatolojiye yönlendirir diye düşünüyorum.
Demir06 Ankara_06_ perinatolojide asistanlar muayene ediyorlar ama yanlarında diğer doktor oluyor bende perinatolojiye gidiyorum ama malesef perinatolojide bir doktor ismi veremicem.Kadın doğumda Fatma salihe gitmeye çalışıyordum çok iyi bir doktor ordan riskli gebeliğe yönlendirdiler,asistanlar bakıyor genelde.
Ankara_06_ Demir06 Anladım canım. Yani önce kadın doğuma mı almalıyım randevuyu sonra yönlendirirler değilmi?
Ankara_06_ Demir06 Tamam teşekkür ederim. Mhrs den baktığımda perinatoloji randevusu çıkmıyo. Sadece kadın doğum çıkıyo. Kadın Doğuma alıyım ben randevuyu.
maviscik77 Bizim çocuk bölümüne randevumuz vardı iptal edilmiş , aradık bütün randevular iptal kovidlileri ve acil durumları alıyoruz dediler , kadın doğum ne durumda bilmiyorum 🤷🏼♀️
Ankara_06_ Kbraogzzz Anladım teşekkür ederim. Sincanda oturuyorum ben yol çok arası baya var hastahaneyle. Şansada bırakamam bakalım randevu bulabilirsem kadın doğuma giderim ordan nasıl yönlendirirlerse.
Demir06 Ankara_06_ kadın doğum onay verince perinatolojiden randevu alabiliyorsunuz ama eğer sabahtan kadın doğuma giderseniz sizi yönlendiriyorlar randevuya gerek kalmıyor aynı gün hallediyorum ben işimi genelde
Ankara_06_ Demir06 Canım bu tam kapanmada otobüs dolmuş saatlerinin kaç da başladığını bilmiyorum sincanda oturuyorum gitmek biraz sıkıntı randevuyla gitsem benim için daha iyi. Teşekkür ederim ilgin için🙏🏻😇🌺.