tatlican28 Merhaba kızlar gebelikte beslenme çok önemli hepimizin bildiği gibi internette balık yağının beyin gelişimi içinde oldukça faydalı olduğunu yazmışlar . Aranızda balık yağı kullanan var mı yada başka bi takviye ilaç dışında.
Rusen96 tatlican28 ben henüz kullanmiyorum ama bende balık yağının cok faydali oldugunu duymustum. 10+5 haftalik hamileyim bende bir dahaki doktor kontorulunde takviye isteyecegim kullanmak istiyorum bende. Bence sizde doktorunuzdan isteyin
Balarisi23 tatlican28 ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum 25. Haftadayım occean mummy omega 3 çokta memnunum çok faydalı bebek için
mrsbiyolog tatlican28 12.haftanıza girdiğinizde doktorunuz omega takviyesi veriyor. Ben imom kullanıyorum 35 hafta oldul hala devam doğuma kadar. Doğumdan sonra da imom latteye geçeceğiz biyğk ihtimalle
Rusen96 Balarisi23 doktorunuz mu önerdi yoksa kendinizmi aldınız. Bende kullanmak istiyorum ama doktoruma sormadan almak istemedim
tatlican28 Balarisi23 evet bunu forumda birinden daha duymuştum hatta covid olduğunu ve bence ocean sayesinde hafif atlattığını söylemişti düzenli kullandığı için . Ben devlete gittim doktorlar zaten ilgisiz yani siz demeden bişey söylemiyorlar ya da bunu kullan iyi olur demiyorlar standartlarda ne varsa o . Eczacıya sormuştum alıcaktım vitaminin de fazlası zarar doktora danış dedi bilemedim 🤷♀️