Peliiin Kızlar fsm tıp merkezinde 10 gün kontrol süresinde ikinci kez kontrole giden var mı tekrar muayene ücreti ödemek gerekiyor mu ikinci kontrol için ☺️
meraklianne1 Peliiin 10 gün içinde gidersen ücret ödemezsin canım muayne için özellerin süresi böyle çünkü
Peliiin Çarşamba günü gittim kese gözükmedi doktor betaya bakalım dedi sonucu öğrenmek için gittim 640 cıktı daha cok küçük gözükmez çarşamba bidaha gel bakalım dedi ikinci kez çağırdı