Kızlar selam 🌺
Aylardır burada bir sürü şey paylaştık, çok şey öğrendik birbirimizden. Buradaki doğum hikayelerini okuyarak aylarını geçiren annelere selam olsun, ben de aynen öyle idim…
Öncelikle gebeliğim boyunca çok sağlıklı beslendim, spor yaptım, pilates yaptım, hurma yedim, adım attım, perine masajı yaptım, squat yaptım , elimden ne gelirse yapıp normal doğuma hazırlandım toplamda 13 kilo aldım. (Son iki kilosu son hafta ödem sanırım) Gebelik serüvenim 40 hafta 2 gün sürdü. 39. Haftanın sonunda öncesinde kanala yerleşmiş oğlumun kanaldan çıktığını ve suyunun azaldığını öğrendim. Doktorum normal doğum diye tutturduğum için 40+2 ye kadar mühlet verdi çünkü kilo alımı da durmuştu artık. Eve geldim ama içim o kadar huzursuz ki. Bebeğimi riske atmak istemiyordum. Açıklık sancı sıfırdı. Nişan da gelmemişti, doğumun başladığını gösteren hiç bir belirti yoktu yani. Doktorumla konuşup sezeryan planladık hemen ertesi güne. Yatışım yapıldı ve ameliyathaneye gittik, bayıldıktan sonraki ilk uyanış zordu yalan söylemeyeyim. 14 senedir epilepsi hastasıyım ve bel fıtığım var, demem o ki acı eşiğim yüksek ama zorlandım. İnşallah siz hiç zorlanmazsınız, mümkünse normal doğum tercih edersiniz. Odamda sedyeden yatağa aldılar sonra pamuk oğlumu getirdiler yanıma, kokusunu çektim içime o kadar güzel ki. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. 27 Nisan’da 12.35 te anne oldum ben 💙 yazarken bile burnumun direği sızlıyor. Evdeyiz şimdi, her şey yolunda. Bu arada benim sütüm hemen geldi, psikolojik biraz bence, kendinizi hazırlayın geleceğine inanın gelecek 🖤 Uzun oldu hakkınızı helal edin. Rabbim evlatlarımıza hayırlı ömür nasip etsin ❤️