g-s-asaf Arkadaslar 35+2 günlük olduk cok şükür 2 gundur bebis kendini cok kasarak hareket ediyor bu doğuma isaret midir sizce basina gelen varmi
pitircikannesi1 g-s-asaf düzenlediniz sanırım 5+2 okuyunca şaşırdım 😃😃 son zamanlar da normal karşılanıyor cnm ama doktoruna sor yine de.
g-s-asaf pitircikannesi1 evet basta yanlis yazmışım degistirdim canim ins vaktinde dogar hayirlisiyla bebek biraz iri diye korkuyorum erkendrn gelecek diye