Merhaba canım hamileler için ayrıca bi öncelik yok ben öğretmen olduğum için aşı önceliğim var ayrıca gebeyim haftaya aşı olucam inşaallah doktorlar kesinlikle net bisi söylemiyor isteğe bağlı şekilde yaparız gebeler üzerinde hala Türkiye de bi calisma yokmuş ve çok az gebeye yapıldığı için riske atmak istemiyolar ol ya da olma diyerek