miraninannesi1 32 haftalık hamileyim 3 gündür bel ağrısından duramiyorm uyuyamıyorum hastaneye gittm 2 kez 6 serum yedim hiçbir şekilde fayda etmiyor kızım var 13 aylık onunla bile ilgilenemiyorm lütfen bana yardım edin ne geçirir bunu ne yapsam iyi gelir kusmaktan içim dışıma çıktı o kdr halsizim ki hicbisey yiyemiyorm 😔😔
[silindi] miraninannesi1 benim bacaklarıma olmuştu annem çocuğun yeli derdi ,okudu baya sonra ertesi gün geçmişti mucize gibi
VMS miraninannesi1 ne doktoruna gittiniz hamilelik disinda bir sebebi olmasin bu kadar cok agri normal gelmedi bana bobreginize baktirdiniz mi belki tas vardir o da cok bulanti kusma yapar
Tulay01 miraninannesi1 çok geçmiş olsun canım pek bilgim yok ama bendede aynı şekilde kalça ağrısı öldürüyor resmen
Hellolo Geçmiş olsun canım ara ara bende de oluyor haftalarımız aynı ama geçiyor dinlenince bir öneride bulanamayacapım doktorada gitmişsin sanırım dinlenmen gerekecek
miraninannesi1 Uyumayan varsa lütfen önerilerinizi bekliyorum sıcak uygulama da yaptık ama geçmiyo hiçbir şekilde sabaha kadar ağrıdan inliyorm
ftskrbyk miraninannesi1 farmasinin at kestanesi var biber özlü benm de oldu yürüyemedim o kdr kötüydü eşim o kremle beni ovdu sıcak su koydum bide sıcak tutum belimi yatarken filan açılıyor belimiz onunda çok agrısı oluyor onla geçti çok şükür bence bi dene inşallah faydasını görürsün
Nkaplan Doktorunuza danışarak magnezyum kullanın bence ben topallıyordum, magnezyum sayesinde rahatladım. Ama tabi doktorunuzun görüşü çok önemli bu noktada. Geçmiş olsun inşallah tez zamanda şifa bulursunuz 🤲🏼
miraninannesi1 VMS Acil doktoru da baktı normal doktor da tahliller yapıldı böbreklere bakıldı hicbisey yoktu temiz çıktı
[silindi] miraninannesi1 inşirahtan, nas felaklara , ihlaslara, ayetel kürsülere kadar ovalayarak okudu tam o gün rahat uyumustum geçmişti , çünkü annemin hamilelpibde de ayak bileğinden tutmus bir teyze de onu o sekılde okumus