agustosannesi1 Kesinlikle aynı fikirdeyim bende, 19 haftalığım, hamileliğin başından beri ilaç bitamin hepsini reddettim. Ama ilk kez kan tahlilinde hemoglabinin sınırdan aşağıda olduğunu gördüm, endişelendim biraz. Doktor 16. Haftada vermişti demiri, kullanmamıştım kenarda duruyordu.
Araştırma yaptığımda c vitamini ile güzel emildiğini öğrendim. Kahvaltılarda ceviz badem fındık yanında portakal çilek elma gibi c vitamini içeren şeyler yemeye başladım ama nasıl etki edecek bilmiyorum. Birde süt ürünlerini demir içerikli ürünlerle tüketiyordum, buda yanlışmış, bu duruma da dikkat etmeye başladım. Sizinde beslenme önerileriniz varsa çok mutlu olurum, çünkü gerçekten takviye almak istemiyorum.