İyi geceler kızlar ben doğum yaptım. 38+4 günlük hamileydim gece 3 te başlayan adet sancısı ağrısı ile uyandım akşam 9 buçuğa kadar sancımı evde çektim en son eşimi çağırdım işten geldi beni hastaneye getirdi dedim kesin 3 cm açılmam var. Çünkü ilk doğumum da açılmam olmuyordu. Çatala bi yattım 7 cm şok oldum. Nst ye bağlandım sancım vardı nefes egzersizi ile karşıladım sancımı panik olmadım çok sakindim 10 dakika sonra doktorum geldi açıklığı ma baktı 9 cm dedi 2 tur attım tekrar baktı 10 cm suyumu patlattı hiç canım acımadı o esnada. Sancım olunca doktorumu ebemi dinledim ıkındım. Dediğim gibi ilk doğumum çok kötüydü o yüzden önceden kendi doktorumla konuşmuştuk bana hep anlayışlı oldu güler yüzle davrandı ebelerim çok iyiydi kızım gece 11 30 da dünyaya geldi dikişler im var evet kesisiz olacaktı ama bi türlü esnemeyince mecbur kesi atıldı ilk doğumum da da atılmıştı. Şu an kızım yanımda Rabbim tüm hamileleri bi avazda kurtarsın. Bu arada Meryem Ana otunu suya koydum suyundan bi kaç kaşık içip öyle geldim hastaneye galiba bana iyi gelen o oldu. Sorularınız varsa alabilirim