Kızlar hayırlı sahurlar. Aksamdan beri uyamadim. Sanki heran tuvaletim var gidiorum.bisey yok. Tam.rahim.kismima.dogru kasik bolgeme baski oluyor. bide karnim sem sert oluyor geri duzeliyor. Ama cok sukur kan su vs yok. Sizce yalanci sancilarmi yoksa dogum belirtisimi. Korkuyorum nornal dogum dedi doktorum. Ilk gebeligim neyin nasil oldugunu da bilmiorum.