shdshntrk tetenoz olduğum zaman benim ateşim 39a çıkıyor.. Sağlık ocağı yaptırmam gerektiğini söyledi fakat ben doktoruma sordum.. Yüksek ateşin bebeğe zararı var ateş yapıyorsa yaptırma doğumda yaparız dedi.. Zaten Dr larin çok üzerinde durmadıgi fakat devletin kendini garanti altına alabilmesi için devlet tarafında zorunlu kabul edilen bir aşı.. Bende yaptırmadım yani.. Dr ile konuş bence.. En sağlıklı bilgiyi sana o verir..