Aysegul_95 özeldeydim canım dediklerinin hiçbiri bende de yoktu hatta bel ağrısı kasık ağrısı hiçbirşeyim Yoktu. Doktor 39 a kadar bekledi 40 haftayı riskli buluyorum dedi. 39+5 e gün aldık. Gece hastaneye yattım sıfır belirti ile alt taraftan açılma için fitil verdiler. Ağrı acı olmuyor koyduktan sonrada. Gündüz 11 gibi suni sancı serumu taktılar 12 de etki etti 1 e kadar zor dayandım ağrı kesici iğne yaptılar o aşırı rahatlattı sancı geliyordu ama hafif şekilde karşılıyordum uykulu şekildeydim yarı uyuyordum sonra ebe geldi açıklığa bakalım dedi saat 3 de bi baktı bebek başı gelmiş sonra doğumhaneye gittim sadece 3 ıkınmada bol sohbetli şekilde doğum oldu. Sağlıkla kızıma kavuştum benim bile umudum yoktu sıfır belirtiyle doğurmayı ama doğurdum. Ve doğduğu andan itibaren ağrı acı hiçbirşey kalmıyor bebeğime kendim baktım yürüdük kolidorlarda normal doğum diye diret lütfen