Cicikus1 Kızlar gece sanki nefes nefese kalıyorum, burnum tıkanıyor, uyuyana kadar saat geçiyor resmen. Kalbim güm güm sürekli, sizde de var mı bu durum ?
Dareyn Cicikus1 Yatış pozisyonu ile ilgili olabilir Birtanem 🌸 sağa ya da sola yatmaya çalış eğer sırt üstü yatarsan böyle oluyor tabii uyku halinde anlamıyoruz 😅Bende böyle oluyorum yalnız değilsin
zeynepemiromer Cicikus1 ben valla dönüp dönüp duruyorum hiç bir pozisyon rahat vermiyor oda daha agirlasmadan böyle ileriyi düşünemiyorum hiç 😁
Burcuckmk Cicikus1 bi ara bende de vardı kalbim dışarıdaydi sanki ama simdi geçti cok şükür zamanla geçer
Cicikus1 Dareyn valla ne tarafa yatarsam yatayım aynı 😁 iki üç gündür yastık kullanmaya başladım bacağımın arasına koyunca daha rahat ettim ama şu çarpıntı ve nefes darlığına çözüm bulamadım.
Cicikus1 vezza06 aynı ben de öyle. Eşim de öğlen az uyursan dengelersin gece uyursun diyor ama öyle olmuyor gündüz hep uyumak istiyorum.
Dareyn Cicikus1 Bu nefes darlığı bebeğin büyümesi ile ilgili sanırım 😂Artık yavaş yavaş anneciğini zorlayacak💕 34 +3 üz yattığım zaman bütün damarlarımın konuşmasını duyuyorum Mübarek 🤣😂
vezza06 Cicikus1 Valla ben dengeleyemiyorum şükür ki az kaldı bakalım dogmdan sonra nasıl olur bilmem 🤪
Cicikus1 Dareyn ayy daha 18 haftaya yeni giricez Allah nasip ederse, ileride nasil olur kim bilir 😁 resmen kalbim ağzımda atıyor
Cicikus1 zeynepemiromer aynen ben de surekli dönüyorum, sağlıkla hayırla kucağımiza alalım inşaallah 💝
Fatihinannesiyavuz Benimde aynı canım tam dalıyorum uyuyorum birden nefes nefese çarpımıyla uyanıyorum uyuyamiyorum
Gururunannesi Cicikus1 sol tarafa yatınca hiç rahat olmuyorum. Bebeğin kalbine kan gitmesini kolaylaştırmak için sola yatmak iyidir ama sağa yatıyorum. Tabi gece yüz kere değiştiririm . Sırt üstü bebeğe hiç iyi değil o yüzden asla yatmam. Yüz üstü yatmayı cooook özledim 😔
Ege___Han Şu mide yanması ve ayaklarımdaki ağrılar olmasa bi şekilde bi kaç saat uyurum ama hele şu mide yanması varya resmen içimde bi yanardağ var ve geceleri ben yatağa girince patlıyo
Feslegenlidusler Cicikus1 şuan uyuyamıyorum 2 saate yakındır hamile olduğumu öğrendiğimden beri uykularım böyle yarı uyuyo yarı uyanık .. ilk başlarda hep burnum tıkalıydi nefes alamıyordum şuan daha iyim ama uyku aynı 18 haftalık olduk değişen bişey yok .. bebeğe hazırlık heralde çok uykusuz kalacağımız için..
Sedarif Cicikus1 Valla 30 haftaya girdim artık debelenmekten uyuya kalıyorum sürekli uyanıyorum yan yatmaktan bel ağrısı bi yandan çocuğun hareketleri bi yandan rahat uykuyu özledim 🙄🙄