Zeynep_03 ben ilk doğumu 2006da tıpta baha hocada yapmıştım çok şükür kendimle ilgili hiç bir sıkıntı yaşamadım 15senedir ne adetimde ne sezaryan yerimde her hangi bi sorun olmadı. 2.bebeğide şükürler olsun istedik rabbim hemen nasip etti . Şu anda tek sıkıntım pandemiden dolayı tıpta 4 kişilik odalarda kalmak şehir hastanesinde tek kişilikmiş sanırım odalar onun için o tarafa kayıyorum