Yildizanne Kizlar hamile olduğumdan beridir baş ağrısı çekiyorum üç gün ağrıyorsa bir günü agrimiyorr ne yapmam lazım Allah aşkına fikir verin benim gibi olan oldu mu dayanamiyorum daha fazlası 😭😭
Zehraaa98 Yildizanne ah canım 33 haftalığız bende de karın agrısı ishal bulantı kusma baş ağrısı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Her sey olabılıyor
Ceylam Yildizanne evet bende de var sürekli agiriyor doktora söyledim zaten tamsiyonumda sürekli düşük benim bugünde 8/4 cıktı çok.dusuk bol bol su tüketecek sin dedi kaniimda düşük cıktı bunlar sebep oluyormuş sende baktır bi istersen tahlillerine ama bol bol su iç dedi
kubranuryilmaz Yildizanne Benimde öyle canım uykunu düzenli tutmaya çalış. Bende yapmaya çalışıyorum ama malesef geceleri uyuyamıyorum 😔
BegumIscanTunc Yildizanne kesinlikle magnezyum takviyesi almanızı öneririm baş ağrısına kasılmalar ve kas ağrılarına çok iyi geliyor 6+3 ten beri kullanıyorum şuan 27+3 haftayım önceki gibi ağrılarım yok
Yildizanne Zehraaa98 yaa bmcok geçmiş olsun bende ne iştah var boyun fidigim var burnum tıkalı ayaklarim gece yanioyor uyksuuzum yani acaba benim senin gibi olan var mı geçecek mi bilmiyorum tek korkum doğumdan sonra da devam edecek mi
Zehraaa98 Yildizanne prillam kulöanıyor musun canım sağlık ocağı yazıyor ücretsiz alabılıyorsun cok iyi gelıyor ben her gün alıyorum hala tabii ki doğurunca gececek kaç haftalıksın
Sevvalsolmaz Yildizanne başınızın altına buz koyun ben birde ilaç kullanmak istemediğim için farmasinin at kestanesiyle hep masaj yaptım canım öyle geçti inşallah şeninde tez zamanda ağrıların geçer
Seferiyehatun Yildizanne ben sekerimin çıktığını baş ağrısı ile anlıyordum. Varmı sende şeker. Birde nane yağıyla masaj çok rahatlatiyor
Zehraaa98 Prenses8888 ben hala kullanıyorum🤦🏼♀️Etkı edıyor gunum rahat gecıyor valla ıcmedıgımde felç oluyor gunum