Sezen07 Hamilele bebek bekleyen birini görüp tebrik etceklerine ..... Sen kilo almamışsın sen küçük dogurursun, çok kilo almıştın çıka çıka bu mu çıktı, göğüs ucun emziremessin, çok abartiyosun sanki tek hamile sensin, aaa senin kız mı olsun diğeri erkek olur, aaa o ne biçim isim ole, eşini boş bırakma bak gözü dışarı kayar, ben 4 kilo doğurdum sen 2500 kilo mu hımm inş. Doğduktan sonra alır biraz zor tbi, aaa kıyamam sezeryan mi ben iki çocuğumuda normal yaptim, benim çocuk 2 hafta önde gidiyor senin ki gelişimi geriligi mi var,aa Ben doğuma 5 bin lira vericem sen devlette mi yapıyorsun , benim kaynanam bana bilezik takti doğumdan sonra sana Hiç bişey takmadılar mi, eşim bana çok yardımcı oluyor senin ki pek ilgili değil sanki, aaa evinde kedi-kopek mi var çocuğa çok zarar lı hemen at onu evden, Ben oda mi suslettim sen hiç sus yapmadin Mi, aman ne gerek var o kadar masrafa oda süslemek de neymiş görgüsüzlük,benim odam seninkiden daha iyi olmuştu, benim bebeğim hep anne sütü içer hiç mama vermedim, aa sütun gelmedi mi inş gelir benim hemen gelmişti, ben doğumdan sonra hemen kilo mu verdim göbek bile kalmadı, aaa 30 yasina gelmissin hala cocugun yok olmiyor mu yoksa, ben senin yasindayken 3 tane cocugum vardi, vs vs artik o kadar bıktık ki
NeslihanPiaAbac Sezen07 bazen gerektiğinde cevabını verip susturdum bazen hiç oralı olmadım.Yapacak başka birşey yok.Az insan, çok huzur...
Cekun Valla Ben yeni dogum yapfıgımda bana diyen çok oldu ay çok kilo almışsın. (dogum a gider Ken 68kiloyrum o diyenin gelin 80 i geçmişti) ay sen bu çocuga iyi bakmıyosun zayıf ve şimdi o kadın ın torunu aşırı derecede zayıf sen bu çocuga yemek yediremiyosun diyodu şimdi kendi torununa telefonla falan anca yemek yedirmeye çalışıyo bende çok guluyorum bu durumlara
Sezen07 Cekun nefret ediyorum ya bu böle annen kayinvaliden falan zayıf çocuk diye ağzına yemek tutuyorlar ya allahım sınır oluyorum
EzgiGizemzerOuz Valla bana yapamaz kimse ağzının payını veririm ben doğuracam ben bakacam. Durumum iyi oda yapmicam. Kimseden altın falan beklemiyorum köpeğim de var testlerden de geçtik kimseyi ilgilendirmez. Ben bu platformda kimsenin kötü anne olmak isteyeceğini düşünmüyorum. Herkes istediği gibi büyütsün ay bu ne der vay şu ne der diye düşünürsek asıl o zaman bebeğime zarar. Sadece bir kere özele tonla para verion devlettekiler doktor değil mi dediler para benden çıkıyo hayırdır borç mu istedim dedim. Herkes keyfine baksın hepimizin Nur topu gibi bebişleri olsun inşallah...
Sezen07 EzgiGizemzerOuz valla ben genel annelerin başına geleni yazdım malesef ki ole allah yardımcıları yardımcımız olsun
Gulbicil Sezen07 yeminle bıktık hemde nasıl bıktık ne acıdır ki bunu söyleyenlerin %80 i aile içindeki insanların olması