Diclenur_63 Selam kızlar 35+2 ye girdik bugün son 2 3 gündür vajinal bölgemde çok kötü agrı war yataktan kalkınca yürüyemiyorum agrıdan normalmi sizde yaşıyormusunuz
iikiizler Diclenur_63 hemde nasıl bi de ikiz olunca 10 dk ayakta kalsam belım agırıyor. Ayaklarım kemıklerım agırıyor 😒
YagmurAnnesi Diclenur_63 36+2 evet bende de oluyor ne yazikki 🤷🏻♀️ Çok normalmiş ağrı olması doktorumuz öyle söyledi 🤭
Mdnyldz Diclenur_63 30.haftamdan beri o ağrıları çekiyorum 🥺 kaslar ve bağ dokulari esniyor gevşiyormuş o yüzden bu ağrıların olmasi çok normalmiş doktorum öyle dedi
Diclenur_63 YagmurAnnesi ay ama yataktan dönmek için 40 kere düşünüyorum dönsemmi diye çok zorluyor beni
Lalihhhh Diclenur_63 yalnız değilsiniz, hele yataktan kalkmak o da ayrı bir şey bildiğiniz yuvarlanıyorum😅 35+4 benim de , ayaklarim panda ayağı gibi oldu şiş ödem topladı , hele ateş basması yok mu dün en son duvara sarılıyordum😂😂
Esraismail Diclenur_63 35+4 bnmde . Hele o saga sola dönmek ayrı bi mesele. Cok zorluyor. Demekki bu haftalarda böyle oluyor.
g-s-asaf Hepsi normal gitgide daha cok ilerliyor o sancilar ama dogurunca hepsi geciyor bebek çıktığı an rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımiza almayi nasip etsin bebislerimizi ins.
Babybump Ah ağrımaz mı 😂 34+4 valla gece yatarken ben de mecbur dönüyorum artık yattığım yer felç olunca kasık ağrısından anca dönüyorum ama hele tuvaletim geldiği zaman giderken mahvoluyorum gidene kadar iyice baskı oluyor o zaman sanki kukumda 20 kilo taşıyorum diyorum :D normal tabi doktorum da normal dedi bebeğim kanala sokmuş kafasını zaten ayakları sol kaburgamda ve tekmeledikçe mahvediyor beni kaburgama vuruyor cok canım açıyor hareket etmese de merak ediyorum edince de canım yanıyor 😂