Kızlarrrr bugün benim doğum günüm yani 30 nisan ve gebeliğimin 40+0 günü 🤭 ve bugün doğurmayı çok istiyorum.. oğlumu kendi doğum günümde doğurmuş olmak en güzel hediye olacak bana.. lütfen bana dua edin hayırlısıyla bugün doğum yapayım inşallah🙏🏻 Zaten bebeğim kilolu gün geçtikçe de daha çok kilo alıyor diye stres oluyorum artık ben de buraya güzel bir doğum hikayesi yazmak istiyorum🥺🙏🏻 Doğumun başlaması için önerileriniz de varsa yazarsanız sevinirim :) sevgiler