Bebegim5 Smyye93 kadın doğum doktoru mu bakıyor farklı bi ücret ödüyor muyuz? Muayene parasından hariç
ElifB08 Derinim2203 Bende 11+1′ken yaşadım kanama, sonra lekeye döndü doktor lekenin bir haftaya kadar süreceğini söyledi çamur gibi. Progestan verdi 😪
Derinim2203 ElifB08 geçer canım benim geçti 1 ay leke gördüm ama sonunda geçti çok şükür bende 11 +2 yim
Derinim2203 ElifB08 çok şükür sizinde geçer inşallah ağır kaldırmayın ama ilişkide yasakladı doktorum
Minnosun Arkadaşlar Dr cinsiyet hakkın da bilgi verdimi peki merak ettim bana tam belli değil ama erkek dedi ve bir de oğlum var ☺️
Minnosun Derinim2203 ben gittiğimde 11 haftalık demiştim Dr 11+ 6dedi gelişimi önde gidiyor demişti bana
MrvSKy Sose21 bugün 12+5 oldu. Doktora 12+1 de gitmiştim tahminde bulundu %85 erkek dedi bakalım galiba birkaç haftaya netleşecek
Yenianneadayi2208 Minnosun 11+4üm henüz tarih almadım ama önümüzdeki hafta için randevu alacağım inşallah. Bu arada güzel anneler ikili tarama testi için ne kadar ücret isteniyor. Gidenler bilgi verebilir mi İstanbul Avrupa Yakası…
Mumeray Yenianneadayi2208 bnde 12+5 inşallah bugün gittim özele bizim burda 175 tl dedi doktorumuz çok değil yani.😉