sevgiasil herkese merhaba 🤗hangi folik asit markalarini k ullandiniz,vitamin mineral neler ictiniz benimle paylasir misiniz ve cok fazla bel eklem kemik agrisi cektigim icin magnezyum iceren takviyeler varsa tavsiyelerinizi alirim🙏
demetinceyildirim sevgiasil ilk aylarınız mı? Solgarın folic asidini öneririm çok iyi gerçekten👍Magnezyum felan malesef kullanmadım hiç bilmiyorum🙂
baobei sevgiasil ilk üç ay folidoce kullandım. Daha sonrasında gyno Ferro sanol, elevit pronatal vitamin ve devit kullanıyorum üç aydan beri. Bazen de efa daily balık yağı.
momsboys sevgiasil 12. haftama kadar sadece folidoce marka folik asit kullandım . Sonra vinelac multivitamin daha sonra osteocare magnezyum kalsiyum. En son vinelac yerine ocean mummy diye bir multivitamin&omega 3 e gectim. birde demir ilacı kullanıyorum solgar gentle ıron markası
sevgiasil baobei benim normaldede eklem ve kemik agrilarim fazla olurdu iyice artti tabi uyuyamiyorum resmen🤦♀️
sevgiasil momsboys hepsini ayri ayri mi kullandiniz magnezyumu falan tek bir ilac seklinde miydi acaba
momsboys sevgiasil magnezyum kalsiyum tek ilac vitamin ve omega bir ilaç demirde ayrı bir ilaç😅 hergün düzenli içmiyorum acıkcası doktorum dogurana kadar kullan dedi ama zaten hala kusuyorum ben 32. haftamdayım ilaçlar cok agır geliyo
umyahsen sevgiasil ben ilk üç ay sadece folik asit kullanmıştım canım. 3aydsn sonra vinalac d3 ve kan ilacı kullanmaya devam ediyorum. Dün eklem ağrılarım çoğalınca doktora danıştım oda parol kullanabilirsin dedi. Ama sizin için şuan folik asit kullanmanız gereklyo sanırım daha 4haftalık olduğunuz için. Ama doktora gittiğinizde sorun tsbi ki 🤗