BuSee_ Kızlar Bursa özel hastane Doğum ücretlerini bilen varmı acaba? Ve hangi hastanede hangi doktorlar iyi eşim polis o yüzden Erzurum’dayım Burda kimsem yok ama ailem Bursa’da o yüzden Bursa’da Doğum yapmak istiyorum bilen varsa bilgi verebilirmi?
mucizemmmmmmmm BuSee_ canım ben Doruk yıldırmda doğum yapicam inslh hamileliğimin başından beri zaten gizem yıldırma gidiyorum doğumda orda olucak doğ parası 3200 ve baya hediyeleride varmis
Mdnyldz BuSee_ Medicana dr.okan Özden e gidiyorum Gebeliğimin basından beri cok memnunum. Ozel saglik sigortam var muayeneye sigortam sayesinde 15tl ödüyorum. Doğumumu da kapsiyor 5060tl de doğum ücretim . Çok anlayışlı nazik kibar bir doktor. Rahatca kafaniza takilan herseyi danışabilirsiniz . Şuan 34 haftalığım
burcu_burcu Sblkrc aynı doktora gidiyoruz 😊 kamu da çalışıyorum bana da doğum ücretini 3100 dediler indirimli doktorumdan memnunun tavsiye ederim 😊 BuSee_
Zynpysrr BuSee_ bende özel hayat hastanesinde Özlem Ballıya muayene oluyorum. Eylül’de olacak inşallah doğumum o zamana kadar tekrar zam gelir 3800 olur demişlerdi ama şuan için 3300 tlymiş sanırım
suleirez Mdnyldz merhaba bende Okan Özden’e gidiyorum, özel sigortanızdan bahsedebilir misiniz acaba? Ben 205 TL ödüyorum, doğumda sigorta olmazsa 8.000 e falan denk geliyor.
_sfye_ Mdnyldz merhaba, benim de tamamlayıcı sağlık sigortam var doğum ücretini de kapsayacak değil mi konuştunuz mu kapsamları. Oda ya da sigorta kapsamında verilecek diğer hizmetler neler biliyor musunuz?
Burcumtlg Anadolu hastanesinde yeni normal doğum yaptım. Murat Kadıoğlu’na. Hamileliğim boyunca aynı doktora devam ettim ve çok memnun kaldım. Normal doğumda sezeryanda aynı fiyat. 3.5
Sblkrc Merhaba bende özel hayat hastanesi Gökçe naile akagündüz’e gidiyorum, ben doktorumu seviyorum ve güveniyorum sezeryan fiyatı 3.300 civarı biseydi tam hatırlayamadım .
Krizantem_ Zynpysrr Merhaba geçen sene temmuz ayında zam gelmiş o yüzden eylül e kadar tekrar gelebilir, kapora verirseniz eğer zam yansıtmıyorlarmış aklınızda bulunsun😊
Zynpysrr BuSee_ temmuzda oluyor hastanenin zamları sana da denk gelecek o zaman malesef ama bu ücret azami indirim falan yapabilirler eşin polismiş bilmiyorum öyle bir indirim var mı sorman lazım 😊
burcu_burcu BuSee_ benim de Temmuz başında ama Haziran da ödeme yaparsanız indirimli fiyattan olur dediler.
BuSee_ Zynpysrr çok sağol canım çok teşekkür ederim sorarım bakayım bi burda yani Erzurum’da bir Tane özel hastane var o da indirim yapmıyor polis olsan dahi umarım Bursa’da öyle bişey vardır