Nesriiin canım rahimini durumunu doktorun bilir. Ben 8haftalıkken kürtaj oldum doktor 40 gün dedi bir adet geçirmemi tavsiye etti ama ben 3 adet geçirdim. Bu süreçte bazı testler yaptırdım. Tarambofili paneli, kromozom analizi, bağışıklık testi, rahim filmi gibi…