Mom__12 İyi geceler herkese 36+5 haftalık hamileyim son bi kaçsaattir bebdğim çok hareketli karnım kasığımda çok baskı var canım yanıyor bu furumu yaşayan var mı neden oluyor
Hanife34_ Mom__12 bende 37 yim bugün doktora gittim acil sezeryan olman lazim dedi. Bu 2.sezeryanım bu arada. Rahim ağzım incelmiş bebeğin kafası aşaya baskı yapıyormuş . Ihmal etmeyin kontrollerinizi oyle baskı hissedince 🙇♀️
Es_as_ Mom__12 bende 37haftalik hamileyim ayak üzerinde durduğumda ve bir iş yaptigimda karnımın en altında kesik atiliyo gibi bi acı hissediyorum saniye sürüyo ve geciyo doktorum artık bunlar olack normal dedi canım
Mom__12 Hanife34_ yaaa çatı muayenesi henüz olmadım haftaya salı günü kontrolüm var muhtemelen olurum bugün kendimi çok yordum ona bağlıyorum akşamdan beri ama bakalım böyle giderse acile gidicem gibi teşekkür ederim Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
nikoland Ben 23 haftalık hamileyim sırf kasık ve alt bölge ağrıma doktora gittim gayet normal böyle olacak dedi 2.hamileliğim olduğu için daha çok hissettiriyomuş ağrılar 😔