Sabahtan beri karnımın som tarafında ağrı var. Canım tatlı değildir hatta kızımın doğumu 2 gün önce başlamış ben haşa yalancı sancılar diye çekmiştim sancıyı. Ama şimdi sol tarafımda Kİ ağrı rahatsız edici 😠 doktora yazdım dinlen istihrat et haberleşelim dedi. 11 haftalık olduk bugün. Aynı sorunu yaşayan var mı ?