Buketkucuk Ya kızlar, 38+4 haftalığız ama bende şu gündelik verilen bilgilerin yazılı olduğu ekranın altında “bebeğim doğdu” butonu yok😏🙈 Neden yok bilgisi olan var mı, acaba ben mi göremiyorum 🤭
058elf Buketkucuk ayy ben 38 e girince çıkmıştı nasıl hoşuma gitti 39+3 olduk hala bebiş doğdu butonuna basamadm😂
Mrs-Ergull 38+3 bende var sanırım programı güncellemeniz gerekiyo güncellemeden sonra bebiş doğdu butonu sizde de olacaktır ☺️
Buketkucuk Buketkucuk güncelleme gerekiyormuş anneler güncelleyin bakalım çıkacak mı bende güncelleyeceğim şimdi