Çok teşekkür ederim kızlar.🙏🏻 Dayanamadım gittim postu açtıktan hemen sonra iyiki gitmişim oruç tutuyordum 2 gün tutup birgün ara veriyordum öyle çokta zorlanmadım güzel geçiyordu ama normalde de çok su tüketebilen biri değilim daha az tükettim miğdem bulanıyordu susan iftardan sonra. Dün gidince bebeğin susuz kaldığını öğrendım ve enfeksıyonum var susuz kalınca oda sancı yaparmış üst üste gelmiş böyle çok kötü oldum vicdan azabı çektım resmen daha asla tutmam