Kızlar sabah en gec 6 45 de yatısım yapılmış olacak planlı sezeryan olacam cok korkuyorum cok heyecanlıyım cok ama cok tuhaf duygular içindeyim özellikle korku agır basıyo benı 😔 bugun karnımda oynuyo nasıp olursa yarın sabah kollarım da olacak bolll boll dua edin bana olur mu şu anda. Sizlerin duası o kadar kıymetli kı cok kolay bir hamilelik geçirmedim cunku özellikle korkumu yenmek için dua istiyorum sizlerden