ElaNur01 Benim yarın 36 oluyorum bayramdan önce kontrolüm var acaba sezaryen günü verir mi bayramdan sonra mı gitsem kontrolume bilemedim🌸
ipekeylul ElaNur01 36. Haftada sezeryan gunu ayarlanir bildigim kadariyla 37. Haftadsn itibaren dogum zamani gelmis oluyor cunku bayramdan sonra giderseniz haftaniz gecikmis olur belki
ikiponcik_annesi ElaNur01 isteğe bağlımı oluyosun canım verir heralde artk benimki zorunlu sezeryan olduğu için 30. Haftamda 17 21 arası alırız demişti yarın benimde kontrolüm var bakalım net bi gün söyler inşallah artk bende tam 36 haftalık oldum bu arada 😊
Gediz-01 ElaNur01 bende yarın 36 oluyorum doktorum bayramdan önce gel bi gün belirleyelim demişti bayramdan sonraya geç olur bence.
Adasmother @ElaNur01 Verir bence. Çünkü benim pazartesi günü kontrolüm vardı, 35+5′tim o gün ve sordu doktorum doğumu nasıl istediğimi karar verip vermediğimi
Besteblgn 36 yım bugün gittim ayın 20 doğum günümü verdi ama baştan söylemişti zaten benım tarıhını 20.26 sı alırım dıye