lifeofmybaby Mayıs anneleri nasılsınız? Kaç haftalıksınız doğumlar ne zaman? Biz 36+5 olduk çok az kaldı heyecan dorukta🥰
Fatmazarifff lifeofmybaby son 19 günüm kaldı sabırsızlıkla bekliyorum kızımı bende sürekli ağrı sancı bakalım ne zaman gelecek
Dilara8228 Kuzey61 Merhaba bende 37+5 te sezeryan olucam. Ve çoğu kişi erken diyor siz neden bu haftada oluyorsunuz acaba ?
Senaaa1 lifeofmybaby bizde 36+3 ❤️ Haftaya kontrlmz var çatı muayenesi yapacak sanırım ilk doğumum ona göre belli olur inşallah 🌸
-Kbra8- 37+3 olduk çok şükür. Aslında ilk gebeliğim olduğu için korku heyecan bilinmezlik herşey bir arada. Ama bazen oluyor ki hemen doğsun istiyorum can yakıyor beyefendi. Çok ağırlaştım uyumak uyanmak oturmak bile işkence🤭🤪
Melisa12 37+4 olduk bizde ilk gebeliğin ve normal doğum olacak inşallah hayırlısıyla bekliyoruz. Bizde de hiç belirti yok 🤷🏻♀️😊🤰🏻
Bmom lifeofmybaby 36+2 olduk çatı muayenesi yapıldı 2 cm açıklığım var rahim yumuşamış pazartesi tekrar açıklık kontrolü yapılacak 4-5 olduysa doğum baslatilcak 🙈🥰
ogrencianne35 lifeofmybaby haziran annesi olacağım diye düşünüyordum ama bence mayısta doğacak 😂 34+1 ❤