Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim gece adet sancısı gibi bir ağrıyla uyandım 2 saat o ağrılarla bekledim geçicek gibi deildi kasiklarima karnıma vuruyordu ağrı bacaklarım uyuşuktu hiç dkka tutmak aklımıza gelmedi doğrusu o acıyla neyse kalkip acile gittik doktor ultursonla bakıp doğum başlamış dedi neyse çatı muayenesi yaptı açılma yok dedi yatış verdi ciğer gelistieci iğne yazdi neyse bende yatış istemedim nst ye girmek istedim bana bir bilgi vermedi doktor tek bilgidi yatış gene yatış olması lazım dedi neyse bende çıktım düzgün düşündüm baktım saate 4.3 zatn muyane 8.3da başlıyor doktorumla görüşme kararı aldım arayıp rahatsız etmek istemedim bekledim neyse sbaha oldu gittim doktorum muyne etti gene açılma yoktu nstde çok fazla şancı çıkmadı bu sefer doktorum bunların normal olduğunu söyledi sonra bizde çıkıp eve geldik öyle diyince şuan öyle düzenli bir sancim yok vurup vurup geçiyor doktorum 5dkka bir olursa yada nişan suyum gelirse gelmemi söyledi ve ayrıca karnıma bakınca aşırı düştü bacaklarumin arasında resmen ne tür bir yol izlemem lazım bu konuda bilgisi olan varsa lütfen bilgi veriri misiniz doğumum yakın die mi yoksa doğum başladı mi ilk gebeligim korkuyorum yada korkudan mi sancılarım geri kaçıyor