221039 Kızlar merhaba ben 31 haftaya girdim aşırı mide yanmam nefes darlığım var sürekli wc ye çıkıyorum yatarken kalkmakta ve dönmekte zorlanıyorum dahada doğuma çok var sizlerdede böyle mi
Lalihhhh 221039 Hoş geldin aramıza 😊 35 haftalığım mide yanmam var , bel ağrısı ve ateş basması he bir de 10 gündür ayaklarım şiş o çok zorluyor beni ,30. Haftadan sonra artık agirlasma oluyor hamilelik iyice belli ediyor kendini
Beyzasel 221039 al benden de o kadar yemek yaparken bile nefes nefese kalıyorum 10 defa dinleniyorum uyuyamıyorum bile geceleri
damlali 221039 benimde bebek sertleşiyor kasılıyor zorluyor inşallah bu yaşadıklarım normaldir🙄🙄bazen korkutuyor
Sevda72 Herşey güzel ilerlerken 30 dan sonra asıl hamilelik başlıyormuş. Bende 32. Haftadayım ve ödem,nefes darlığı,kuyruk sokumu ağrısı,vucüt ısısı ne ararsan var… nasıl geçecek sonrası diye düşünüyorum 😢
Sonfeyz 34 haftalik olduk herseyden ne arasaniz var 😂😂 olsun bu günler gececek gidecek zor da olsa guç de olsa bitecek.