mothers_baby2021 asyahumam kızım için almıştı .Aynı görseli ile ,bir tık koyu pembe almış toz pembe istiyorsanız var mıdır bilemiyorum tabi
paradiseeeeee maviscik77 ben aldım canım 2 güne geldi hemencşk kendileri getiriyorlar fişle paketlemiş oluyorlar güzel günlerde kullanın inşallah
Celibon Hale_ee peluş oyuncak olduğu için bir şey olmaz üzme kendini. Taşınırken Güzel paketleyip bantlarsın.ya da iade edip daha sonra alabilirsin tekrar. Ama kalır mı bilmem ☺️
Ssgndz asyahumam ınstagramda bebeyatmaz var ordaki uyku arkadası filler cok tatlış ben de kızıma alicam galiba😻