kucuktosbik27 maviscik77 rica ederim☺️ heveslerinizi insanların lafları uğruna heba etmeyiniz lütfen ☺️ pişman olursanızda ilerde ay buna ne gerek varmış diye ozaman o an yaşayın bu duyguyu o ana kadar yaşadığınız mutluluk yanınıza kar kalsın☺️ herkes herşeye karışıyor malesef hiç takılmayın yorumlara 🌼
asyahumam Kızlar ben de zürafa değil de uyku arkadaşı fil istiyorum ama pembe arıyorum 😍 ebebekte vardı ama griydi başka nerden aldınız alanlar resim atabilir mi o fili çok istiyorum çünkü hevesim var 😂
Ssgndz asyahumam ınstagramda bebeyatmaz var ordaki uyku arkadası filler cok tatlış ben de kızıma alicam galiba😻
asyahumam gizemozdemir90 gördüm onları ama gelince nasıl olacak blmyrum bazıları kalitesiz bayağı çok satici var satan 🤗
Hanim90 maviscik77 benimki neredeyse2 haftada geldi biz bayıldık hm ve zara oyuncaklarını alıyorum çok çok güzeller. Ben çocuğum için alacağım hiçbir şeyin parasını önemsemiyorum. Kimsenin maddi durumu da beni ilgilendirmez herkes kendi değirmenini döndürsun başkasına laf etmesin. Bu oyuncakların pek çoğunu da çocuğum büyüdüğünde kendi eşine ya da çocuğuna göstersin ya da çocuğu da oynasın diye saklayacağım.
maviscik77 Hanim90 aynen öyle zaten 1 senedir evdeyim ne kendime kozmetik ürünü aldım ne kıyafet hep çocuğuma harcadım , feda olsun
MDT Umbilik çok ciciler. Ben bebeğime oda yapmayacam ama çok şirin bir aksesuar. Ben beşiği soracam size ben de yoyko 8in 1 almayı düşünüyorum da siz nereden ne kadara aldınız ve beğendiniz mi
Umbilik MDT Sağ olun. :) Ben hepsi buradadan almıştım, aldığımda indirim vardı 899′a geldi. Daha kullanmadık ama başka park yatakları görünce daha kaliteli olduğunu fark ediyorum, memnunum o sebeple.
MDT Umbilik teşekkür ederim ben de hepsi buradadan almayı düşünüyorum şuan 999 TL. İçine ekstra yatak aldınız mı yataş twiny öneriyorlar genelde
Umbilik MDT Bir ara 1200lere çıkmıştı, şu an uygun bence. Evet yataş twiny aldım içine, onu da hepsi buradadan aldım 5 günde geldi. Yataştan alanlar daha gelmedi diye şikayetçiydi.
Nilasyamom maviscik77 ben aldım canım 😁 Hm çalışanı olarak yani mağazamızın gözdesi diyebilirim. 2-4 iş günü teslimat süresi tatlım
Nilasyamom maviscik77 https://resimyukle.io/r/TroyMWnN74 Çok tatlı ve dokusu yumuşacık resmin üstüne tıklayınca resim büyüyor dokusunu görebilirsin
Sevi36610 Paran var ki alıyorsun kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin.tamamen imkan meselesi bu yani.