Iremciksem Bu konu hakkında yorum yapar mısınız bu belden aşağı uyuşturma sezeryanında (ismini unuttum) bazı anneler hissetmiş 🥲 şaşkın,korkudolu,meraklıyım 🤔 yorumlar için şimdiden teşekkürler 💜💜💜💜💜
So12345678 Iremciksem canım sadece el hareketlerini ve çekiştirmelerini hissedyn bu kadar başka his yok
Gigis Ben çarşamba günü kısmetse olucam. Çarşambadan sonra bilglendiririm 😂 ama ben de çok gerginim 😞
Mayisbali giznum canım bir arkadaşım bugün doğum yaptı çok ağrısı olmuş hem de lavabo ihtiyacımı anlayamıyorum diyo acaba sende de oldu mu?
TheBaby Iremciksem He doğru demişler. Canlı canlı kesildik🥵 Ya gerçekten abartıyorlar canım. Hissetmek ne demek. Anında müdahele ediyor herşeye anesteZi uzmanı hep başında bekliyor.
mmek_2014 4 ay önce spinal sezaryen oldum bebegi çıkarırken çekiştirmeleri hissettim ama asla acı hissetmedim. Sadece gögüs altından bastırdıkları an saniyelik bir agrı oldu o kadar.
Papatya-34 mmek_2014 bende hissettim bir anda bağırmaya başladım , komple uyutmuşlar çok kötü bir andı şimdi tekrar sezeryan olucam asla belden aşağı istemiyorum çok kötü komple uyutsunlar ve sırt agrısı dayanılmaz bir şekilde agırdı
Hakikitosunpasa Dokunma bastırma vs hissediliyor ama acı hissedilmez imkansız eğer öyle olsa zaten dayanılmaz hemen bayıltırlar. Mesela ben belimden uyuşturulup kemik iliği biyopsisi oldum acı yoktu ama sarsıntı dokunuş hep hissettim
2cocuk1kediannesi Hiç bir şey hissetmiyorsunuz. O heyecanla hareketleri çekiştirmeleride çok hissetmiyorsunuz. Birde zaten eşiniz girmediyse doğuma başınızda bir hemşire oluyor ve sizi oyalıyor konuşuyor tansiyonu izliyor.
Mom72626 Iremciksem ne el hareketi hissettim ne çekiştirme kızım 5 dk içinde doğdu. Dikiş atılmaya başlamış onu dahi sorunca öğrendim
Hamucera Iremciksem Yani vajinal doğumda yırtılma oluyor, kesi atılıyor, dikiş atılıyor ve hepsi canlı yapılıyor ama sezeryan olayında uyyşturulmaya rağmen acı duyduklarını söylüyorlar. İlginç. Salı günü sezeryan olacağım deneyimleyince söylerim inşallah. Ben de merak ediyorum 🥲
Misto Hamucera vajinal dogumda da öylece kesmiyorlar o bölgeyi igneyle uyusturup kesip öyle dikiyorlar eger öyle olmasa elimizi az bişey bıcak kesince bile acısına dayanamıyoruz onun acısına nasıl dayanıcağız ayrıca normal dogum kesiği sezeryan kesiğiyle asla karşılaştırılamaz normal doğum kesiği 3 adet oluyor sezeryan kesiği kat kat karnın içinden itibaren 33 adet oluyor ikisi hayatta aynı şey değil
Mervekkd Iremciksem insanların abartmaları canım. Bende daha pazartesi günü sezeryan oldum ağrı acı sızı çekiştirme bastırma dokunma hiçbir şey hissetmedim. Korkma rahat ol.
Deryayurt Iremciksem Bence hissettim diyen biraz abartmış olur yani bırak ameliyat esnasını ameliyattan çıktıktan sonra uyuşukluğun geçmesi en az 4 saat yani ben doğumdan sonra bacaklarımı hissetmemiştim belli bir süre düşün artık o anda neyi hissedicek acı asla yok 👍
ozgeacar Iremciksem Bende sezeryan olcam ilk hamileliğim o yüzden daha öncesinde yaşamadım tabi bı doğum yapan kadar bilemeyebilirim.bu tarz yazılarada çok denk geliyorum.ya mantıken düşündüğünüzde canlı canlı bi insanı keserlermi alllah aşkına yaa.belki o vurdukları iğne herkese aynı etkiyi etmiyor olabilir yani şöyle herkesin acı eşiği farklı kimi biraz hissedebilir o zaman da zaten müdahale ederler.ama çoğu zaman hissedilmez yani epidurelde amaç bu zaten ağrısız prenses doğ um diye bosami diyorlar.evet çekişmeleri dokunmadı hissedersin birakta olsun okadar sonuçta bı canlı çıkarıyorsun kolaymi? Ama abarttiklari kadar değil bence inanmıyorum ben.sende inanma rahat ol :)
annebali12 Iremciksem hissettiğim hiç bişey olmadı valla aksine masaya uzandıktan sonra doktor şimdi hazır ol bacağına dokunuyorum hissediyomusun dedi ben yok hissetmiyorum demeye kalmadan baktım bebeğim tepemde 😄😄 ama Beşik gibi hafif bi sallandım masada onda da ne yapıyordu bir fikrim yok 🤷♀️ Habersiz olduğum için olmuş bitmişti herşey.
ikiponcik_annesi Iremciksem ben 6 yıl önce sezeryanla kızımı kucağıma aldm hiç bişey hissetmiyosun emin ol sadece bebeği çekiştirmelerini hissediyosun ama acı ağrı yok yani öyle olsa kimse sezeryan doğum yapmazdı heralde 🥴