HmeyraZval Kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim aldığınız eşyaları hangi deterjan kullanarak yıkadınız var mı önerebileceğiniz bir marka ?
cigdmpkr HmeyraZval Bnde daha dun dalın toz deterjanla yikadim canım çok güzel kokuyor evin içi bebek gibi koktu 😍😍
Mineszn HmeyraZval sakinin sıvı deterjanı ile yıkadım 30derece tersten 2 kat durulattım mis gibi oldu şimdi ütülüyorum 😊
Goncagp En iyisinin beyaz sabun olduğunu duydum en katkısız olarak o geçiyprdu ben de 23. Haftadayım şuan yıkamadım ama yıkayacağım zaman beyaz sabun ile makinada yıkama yapacağım
Minikyigitali Dalinin sabun tozu var onunla yıkadım ben diğerlerine göre daha iyi olduğunu duydum ve baya araştırma yapmıştım onda karar verdim ve yıkadım