Elif_5092 İnşallah canım, bende Rahime hanıma gittim geçen ay acilden ilgili sempatik güleryüzle bi doktor bende eğer doğumumu orda yaparsam özellikle bi Bulgar ebe var sarışın kız kardeşimin ebesi normal doğum yanlısı ilgili biri bende işte fiyattan yana korkuyorum onun dışında özel hastane temiz büyük