Tazebirannecik Kızlar biz az önce 20 haftalık olduk hareketleri hissetmeye başladım yeni yeni🥰🥰 bugün tetanoz aşımızın 1.sini de olduk sizlerde ne var ne yok 😍😍
metehaninannesiii Tazebirannecik bizde 19+4 haftaligiz pazartesi günü tetanoz aşısı olacaz ve ayrıntılı ultrasonumuz var
Hafsanurr esra_danis4 sizdemi normal dogum bkliyorsunuz bizde 39+4 olduk gelen giden yok sitres yapmaya basladim
Tazebirannecik psychologist bende bir türlü gidememiştim 2 haftadr sağlık ocağı sürekli çağıryor beni bugüne kısmetmiş😂