Arkadaşlar merhaba, bu ilacı dün doktor verdi. Bilgilendirici kağıdı okurken söyle bi yazıya denk geldim. “Hamilelerin kullanmasında yeterli veri yoktur, anneye yararı bebeğe zararından fazla ise kullanın ” diyor biraz tedirgin oldum kullanan var mı ?