Mavi34 aynen öyle canım bebeğim çok şükür haraketli ama ne olurda olsun bi muayne olmak görmek rahatlatıyor insani bide doğumu konuşacaktım işte doktorumu degistirdim ben oyuzden de böyle sıkıntı yaşadım ilk 6 ay özele gittim sonra devlete başlayınca düzen gitti çok şükür devletten memnunum doğumda orda düşünüyorum ama anlattığım durum beni çok üzdü doğum korkum da var zaten