Damlaaykoc Kızım ilk doğum, 39+0′da doğdu. Oğlumda erken doğum riskim vardı ama 38+3′te doğdu. Her doğum kendine özeldir. Bence ikinci doğum daha erken olacak diye bir şey yok. Arkadaşım 3.bebeğini 2 normal doğum üzerine sezaryenle dünyaya getirdi, çünkü bebek 42. haftayı da geçti, irileşti. Doğmak istemedi resmen.😁