Sweetbabyd Arkadaşlar merhaba. Aranızda daha önce kimyasal gebelik yaşayan var mı acaba. Beta hcg değerleriniz ne çıkmıştı. Benm ki Pazartesi 40 diğer hafta Salı 350 idi doktor az olduğunu söyledi ve şu an beklemedeyiz bu tarz bir durum yaşayan var mı
minime-baby Sweetbabyd ilkinde 20 çıktı sonra 4 çıktı benim. Aslında değerin iyi artmış ama bir hafta arayla mı o artış anlayamadım ?
Asil_Egem Sweetbabyd ben yaşamadım ama galiba düşük canım bi iki gün sonrasında bile nerdeyse iki kat artması lazım diye biliyorum 😔
Sweetbabyd Asil_Egem hala kanamam da olmadı ilk defa yaşıyoruö hiç bilgim yoktu bu konuda 🙁 kanama kendi kendine mi oluyor hala olmadı tedirginlikle bekliyorum
dilekyerekaban Mᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴇɴɪᴍ ɪʟᴋ 16 ᴄ̧ɪᴋᴛɪ sᴏɴʀᴀ 103 ᴇ ᴋᴀᴅᴀʀ ʏᴜᴋsᴇʟᴅɪ ɪᴋɪ ɢᴜɴᴅᴇ ʙɪʀ ᴛᴀʜʟɪʟ ʏᴀᴘᴛɪʀᴅɪᴍ ᴅᴀʜᴀ sᴏɴʀᴀ 103 ᴅᴇɴ 50 ᴅᴜ̈şᴛᴜ̈ sᴀɢ̆ʟɪᴋsɪ ᴇᴍʀɪʏᴏ ᴏʟᴅᴜɢ̆ᴜ ɪᴄɪɴ ʀᴀʜɪᴍ ᴋᴀʙᴜʟ ᴇᴛᴍɪʏᴏʀᴍᴜş sᴏɴʀᴀ ᴋᴀɴᴀᴍᴀʏʟᴀ ᴀᴛᴛɪᴍ
dilekyerekaban Sweetbabyd ʙᴇɴ ɪʟᴀᴄ̧ ᴋᴜʟʟᴀɴɪʏᴏᴅᴜᴍ ʜᴇᴍşɪʀᴇᴍ ʙɪʀᴀᴋᴍᴀᴍɪ ᴏɴᴇʀᴅɪ sᴏɴʀᴀ 1 ʜᴀғᴛᴀ ɪᴄɪɴᴅᴇ ᴋᴀɴᴀᴍᴀɴɪᴢ ʙᴀşʟᴀʀ ᴅᴇᴅɪ
dilekyerekaban Sweetbabyd ᴀᴍɪɴ ᴄᴜ̈ᴍʟᴇᴍɪᴢᴇ ʙᴀşᴀ ɢᴇʟᴍᴇʏɪɴᴄᴇ ʙɪʟᴍᴜʏᴏ ɪɴsᴀɴ ʙᴇɴᴅᴇ ᴋᴀsɪᴍᴅᴀ ʏᴀşᴀᴅɪᴍ ʀᴀʜᴀᴛ ᴏʟ sᴛʀᴇsᴇ ɢᴇʀᴇᴋ ʏᴏᴋ sᴀɢ̆ʟɪᴋʟɪ ᴏʟᴍᴀᴅɪɢɪ ɪᴄɪɴ ʀᴀʜɪᴍ ᴀᴛɪʏᴏ
Sweetbabyd dilekyerekaban ya strese girdiğim konu şu acaba kimyasal öı değil mi bu artışa göre çok sağlıklı durmuyor dedi doktor kimyasal diye tahmin ediyorum dedi. Haftaya keseyi görme ihtimali varımı anlamadım umudum olsun mu olmasın mı
Omay0707 Bende 23 ile öğrendim 4 gün sonra 116 4 gün sonra 500 2 gün sonra 800 derken doktor iyi gidiyor 10 gün sonra gel kan vermene gerek yok dedi 6 gün sonra kanamayla acile gittim 14e düşmüştü 😏 inşallah sonrasında sağlıklı gebelikler elde ederiz
Omay0707 Sweetbabyd aynen kimyasal dedi canım kese için 3 bini geçmesi gerekiyor 3 bine ulaşmadan düşükler kimyasal düşük diyorlar