İyi geceler oncelikle bi sorum olucakti 26 haftalik hamileyim bi kac gundur cok üzüldüm agladim bazi sorunlardan dolayi bu gunde bebegim cok hateket etmiyor sakin yani simdi cikolata yedim com az hateket etti sizce normal mi 😔😔 üzüntüden dolayi bi sey olmasindan korkuyorum