Ozlemmiray2019 aynısını bende yaşadım bebeğimin kalbi durdu karnımda öldü.3 ay 1 günlüktü kürtaj oldum . Tedbirimizi alalım Doktorum gen testi yapalım dedi gen testi yaptık ve hiç ummadığım pıhtı çıktı ve iki genim hiç çalışmıyormuş . Kürtaj olduktan 2 ay sonra yani ikinci adetimden sonra bebek istedik ve o ay tekrar gebe kaldım şükürler olsun daha sonuçlarım çıkmamıştı ama doktorum tedbir amaçlı oksapar kan sulandırıcı ve coraspriin başlamıştı iğne olarak göbekten iyi ki de başlamış bir hafta sonra sonuçlarım çıktı ve pıhtı vardı ve iki genim çalışmıyordu şükürler olsun şu an 20 haftalık gebeyim 5. Ayın içindeyiz . İyiki de o testi yaptırmışım . Mutlaka gen testi yaptır . sen önce gen testi yaptır sonra ikinci gebelikte tekrar üzülen sen olursun .