BuBenimOykum 22 Nisan’da sezaryen doğum yaptım 1 paket depend kullandım. Yeni ped kullanmaya başladım 8.gunum, normal pedi sık sık değiştiriyorum şuan. İlk gunler kesinlikle depend çok rahat oluyor. İç camasiri giymenize gerek kalmıyor. Sadece birinin yardımı ile giymeniz gerekiyor o kadar.