Zelihauzn Kızlar vajina bölgesinde kaşıntı olan varmı acaba arada bir oluyor çok aşırı bi kaşıntı neden ki bilen varmı
Endo Zelihauzn akıntın çok oluyorsa onadan olabilir ben progestan kullnıyordum akıntı yapıyor bende o yüzden ben de yaşıyorum kaşıntı ve acıyor o bölge dün kontrolde sordum doktor kuru tutacaksın ypılcak başka bişey yok dedi
vezza06 Vajinal mantar oluşuyor , sarı ve yeşil akknti da gelmeye başlar ben 3 aydır çekiyorum malesef fitil falan veriyorlar ama pek bi faydası olmuyo doktorum doğumda geçeceğini söyledi