37+4 deyim 2 gün önce çatı muaynesi oldum 2cm açılma varmış ama kanala girmemiş bebek rahim ağzı mesafesi 3.5 cm falan dedi dün ve bugün nişanım geldi hafif adet sancısı oldu o kadar iştahım kesildi acayip çok enerjiğim doğum öncesi enerjik oluyormuşsun oda doğumun yaklaştığının belirtisiymiş kızlar sancım yok açılmam arttı mı merak ediyorum acaba sancı olmadan açılma ilerlermi şimdiye kadar hiç sancım olmadı çünkü 2 cm açılmış kendi kendine